MID-YEAR BREAK FREAK OUT TAG

MID-YEAR BREAK FREAK OUT TAG

 

Am primit acest book-tag de la Oana Mariam, de la Crâmpeie de suflet. Îți mulțumesc pentru nominalizare, Oana!

  1. Cea mai bună carte pe care ai citit-o până în acest punct al anului 2017

În primul rând, trebuie să vă spun că anul acesta am avut parte de lecturi minunate, care mai de care mai frumoase. Puține au fost cărțile care nu au reușit să „mă prindă”. Așadar, este destul de dificil să aleg o singură carte pe care să o consider cea mai bună pe care am citit-o anul acesta, dar voi alege „Îngeri rătăciți” de Marius Albert Neguț. O consider ca fiind cea mai bună, deoarece conține cam toate ingredientele necesare unei cărți bune, în viziunea mea. Dar cel mai mult, este o carte care reprezintă o realitate pe care mulți dintre noi, sau dintre cunoscuții noștri, au trăit-o.

  1. Cea mai bună continuare (a unei cărţi) citită în 2017.

Aici nici nu trebuie să stau prea mult pe gânduri, deoarece cartea Oanei Arion este de departe cea mai bună continuare a unei serii pe care am citit-o anul acesta. „Prin cenușă de visuri” – O. G. Arion a fost una dintre continuările pe care le-am așteptat cu nerăbdare și mi-a întrecut așteptările.

  1. O carte nou lansată pe care nu ai citit-o încă, dar vrei neapărat.

Am o întreagă listă de cărți pe care vreau neapărat să le citesc, însă prima care îmi vine acum în minte este „50 de zile înainte de sinucidere”, de Stace Kramer. Încă nu am cumpărat-o, dar sper să o iau cât mai curând.

  1. Cea mai anticipată lansare din a doua jumătate a anului.

Aici, chiar nu am cum să aleg una singură, pentru că sunt de fapt trei lansări pe care le aștept cu nerăbdare: ultimul volum al seriei „Nemuritor” – Oana Arion, „Diabolic” – Theo Anghel, și „Alt cuvânt pentru dor” – Georgiana Vâju.

  1. Cea mai mare dezamăgire.

Așa cum vă spuneam, anul acesta am avut parte de cărți bune, deci e destul de dificil să răspund la această întrebare. Totuși, aleg cartea „Fetele” – Emma Cline. Am fost atrasă de descrierea cărții și am luat-o de două ori la citit, dar nu am reușit să trec de primele 70 de pagini. Deocamdată, m-am dat bătută, considerând că poate nu a fost momentul ei, dar sper să reușesc să o citesc în viitor și poate chiar să-mi placă.

  1. Cea mai mare surpriză.

Pentru mine, cea mai mare surpriză a fost cartea „Zilele noastre care nu vor mai fi niciodată” – Cristina Nemerovschi. Îmi doream de mult timp să citesc o carte scrisă de această autoare, însă am tot amânat momentul, oarecum temătoare din cauza discuțiilor controversate pe tema cărților ei. Mă bucur că am citit până la urmă cartea, mi-a plăcut enorm, am simțit-o chiar. Sunt sigură că voi mai citi și alte cărți ale autoarei, fără nicio reținere, de acum înainte.

  1. Noul autor preferat. (Debutant sau nou pentru tine)

Din nou, mă pui la grea încercare. Este foarte greu să aleg un singur autor preferat, mai ales de când am descoperit autorii noștri contemporani. La mine, sunt mai mulți preferați, așa că nu mă voi limita la unul singur. Îi menționez în ordine aleatorie, nu are nicio legătură cu preferințele: Monica Ramirez, Theo Anghel, Georgiana Vâju, Marius Albert Neguț, Lavinia Călina și Adrian-Petru Stepan.

  1. Cel mai nou personaj preferat.

Ana, din cartea „Zilele noastre care nu vor mai fi niciodată” – Cristina Nemerovschi. Fiecare personaj are farmecul său, iar în general tindem să îi preferăm pentru curajul lor și pentru puterea de care dau dovadă, ori pentru farmecul lor natural. De data aceasta, am ales-o pe Ana deoarece am simțit-o apropiată sufletului meu, într-un fel. Contrar personajelor principale din majoritatea cărților, Ana este diferită, este o fată simplă, cu probleme și fără puteri sau abilități remarcabile. Însă mi-a plăcut modul în care s-a adaptat situației ei, cum a făcut față greutăților și le-a fost alături celor dragi, așa cum a reușit ea mai bine.

  1. O carte care te-a făcut să plângi.

Probabil au fost mai multe cărți care mi-au smuls măcar câteva lacrimi, însă cartea la care am plâns atât exteriorizat, cât și în interior (sper că înțelegeți la ce mă refer) a fost „Între pământ și apă” – Raluca-Andreea Chiper.

  1. O carte care te-a făcut fericit.

Fiecare carte mă face fericită, într-un fel, pentru că reușesc, prin intermediul cărții, să pătrund într-o altă viață, o altă lume chiar. Dar cartea care m-a făcut cu adevărat fericită, pentru că mi-a adus hohote de râs, a fost „Jurnal de librar” – Anca Zaharia. Nu mă judecați, știu că nu este bine să râzi de prostia/incultura altora, dar asta e.

  1. Cea mai bună ecranizare a unei cărți pe care ai văzut-o anul ăsta.

Ok, puteți începe să râdeți de pe acum, pentru că o să fiți șocați de ce vă dezvălui: nu prea vizionez filme. Așadar, nu am văzut anul acesta nicio ecranizare a unei cărți, în ceea ce privește filmele, dar cred că se pot considera și serialele. În acest caz, am văzut „Cele treisprezece motive”, iar abia apoi am citit și cartea. Deși diferă serialul de carte, mi-au plăcut ambele și consider că este o ecranizare bună.

  1. Recenzia preferată scrisă până acum.

Consider că sunt subiectivă în ceea ce privește recenziile pe care le scriu. Chiar dacă unele îmi plac mai mult decât altele, nu aș putea alege care este preferata mea. Vă las pe voi să decideți.

  1. Cea mai frumoasă carte pe care ți-ai cumpărat-o (sau ai primit-o) anul ăsta.

„P.S. Te iubesc” – Cecelia Ahern, pe care am primit-o pentru recenzie, de la Editura All. Este frumoasă din toate punctele de vedere, atât ca și conținut, cât și ca aspect.

  1. Ce cărți trebuie să citești până la finalul anului?

Toate! Glumesc, nu pentru că nu aș vrea, ci pentru că este imposibil. Urmează să citesc trei cărți pe care trebuie să le citesc pentru o provocare literară: „Pași în trecut” – Lina Moacă și cele două volume „Triplu H” – Corina Cîndea. Apoi, o să văd. Am în plan cărțile Monicăi Ramirez, ale Linei Moacă, seria „Tratament special” și multe, multe altele.

Puteți prelua și voi acest book tag, dacă vă place, doar să menționați sursa. Vă mulțumesc!

4 thoughts on “MID-YEAR BREAK FREAK OUT TAG

Add yours

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

