Aniversarea bunicilor

mama-si-tata-bunicii

Aniversarea bunicilor

 

Două chipuri dragi, întipărite-n minte,

în suflet eu vă port ca pe icoane sfinte.

În viață călăuze mi-ați fost adeseori

și drumul meu prin lume l-ați presărat cu flori.

Parfumul de iubire voi l-ați sădit în mine,

ați căutat într-una să faceți numai bine.

Azi, vin în fața voastră doar cu recunoștință.

Să aveți sănătate este a mea dorință.

Model mi-ați fost în viață, văzând cât vă iubiți.

Și vă doresc acum: “La mulți ani, fericiți!”.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

