Iubire spre infinit

iubire-spre-infinit

Iubire spre infinit

 

Cu buzele moi, ca de catifea,

așterne sărutări pe pielea mea.

Din ochi să curgă lacrimi sărate,

pe obraji să lase valuri învolburate.

 

Ia-mă în brațe și poartă-mă în zbor,

cu blândețe așază-mă pe un nor.

Lasă-mă în cer să privesc la stele,

șirag de perle să făuresc din ele.

 

Arată-mi iar zâmbetul ce m-a cucerit,

pe aripi mă poartă spre infinit.

Să treci cu mine și munți, și văi

privește cum marea se scaldă-n ochii tăi.

 

Deschide poarta către Galaxie,

inima mea îndrumare să-ți fie.

Și când vei simți că ai obosit,

adu-ți aminte cât ne-am iubit.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

